• Zagadki
  • Wyzwania
  • Tajemnice
  • Kraków
  • Przyjaciele
  • Zabawa
  • ``60/2/3``
  • LogicalEscape.pl

``Niektóre sekrety odsłaniają się tylko przed tymi, którzy są ich warci.`` - M.Stiefvater

O rozgrywce

Drzwi się zamknęły. Chciałeś tego czy nie – nie masz wyjścia. A raczej masz – jedno. Musisz je znaleźć. I tylko 60 minut. Zegara nie da się oszukać. Już odlicza. Słyszysz? Tik-tak, tik-tak… Teraz już wszystko w twojej głowie. Tylko i aż. Odważysz się uciec z PRL-u? Czy zdemaskujesz uzurpatora, odzyskasz królewską koronę i berło dla prawowitego władcy Wawelu? Tylko w tobie nadzieja…. Nie zawiedź…. Tik-tak, tik-tak….

Oceń nas

Jeżeli odwiedziłeś już któryś z naszych pokoi, nie zapomnij podzielić się swoją opinią w serwisie TripAdvisor:

Szpieg

Ucieczka z PRL-u

To ja – porucznik Kowalski. Tak. Jestem szpiegiem. Wiem, nie podejrzewałeś. Dobrze się maskowałem. Przez te wszystkie lata w Krakowie udało mi się zdobyć wiele ważnych dokumentów, które mogą odmienić losy świata. Kto wie, być może udało mi się w jakiejś części zapobiec wybuchowi III wojny światowej. Ale teraz jest źle. Służba Bezpieczeństwa i kontrwywiad węszą i są na moim tropie. Czuję to. Musisz mi pomóc. Słyszysz? MUSISZ! Idź do mojego mieszkania przy ul. Dietla 93. Tam znajdziesz klucz. Złam zabezpieczenia, znajdź radiostację, zniszcz szyfry i zabierz mikrofilmy. One pomogą w ucieczce. Nie daj się złapać! Jeśli nie ucieknę – aresztują mnie. A jeśli mnie – to ciebie też. Teraz już jesteś w to zamieszany. Już nie mamy wyjścia… W tobie cała nadzieja! Nie zawiedź!

STOPIEŃ TRUDNOŚCI GRY: spy_stars

Uzurpator

Krakowska gra

Srogie nastały czasy dla Krakowa. Cały kraj spowiły mgły wojny. Ku naszemu grodowi zmierza potężna armia. Jeno ich jedynym celem jest roznieść nas w pył. A jeszcze występny wróg ukradł koronę, berło Króla naszego, który w prawie tron wawelski sprawować ma. Chcą na tronie kraju naszego swego człeka usadzić. Toż to zbrodnia niesłychana! Duch w narodzie obrończy zniknie jeślić korona i berło do prawdzica nie wróci. Samowtór, abo i samotrzeć odzyskać je musicie. Staw się w obozie i spraw by Miasto Królów znów potężne było.

STOPIEŃ TRUDNOŚCI GRY: uzurpator_stars

Szpieg 2

Gdzie jest porucznik?

…a już się wydawało, że udało się pomóc porucznikowi bezpiecznie uciec z PRLu… Niestety. Porucznik nie zgłosił się na umówione spotkanie by odebrać od ciebie to co zdobyłeś w jego mieszkaniu. Śledzony gdzieś się ukrył. Gdzie? Musisz to odkryć. Ale to nie wszystko! Działaj dwutorowo – utrzymuj z dala od mieszkania porucznika złego kapitana Esbecka i jego ludzi ze Służby Bezpieczeństwa. Im dłużej uda ci się wprowadzać ich w błąd – tym większe szanse na ostateczną ucieczkę porucznika Kowalskiego. Czas – tym razem będzie naprawdę najtrudniejszym przeciwnikiem. Tu liczyć się będą już nie minuty, ale sekundy… Spróbujesz?

STOPIEŃ TRUDNOŚCI GRY: spy_stars

Galeria

FAQ

1. Czy gra jest bezpieczna?

Ucieczka z PRL-u, czy szpiegowska misja w średniowiecznym Krakowie nigdy nie była bezpieczna, ale gra jest wyjątkiem od tej reguły. Nie musisz się obawiać – nic ci u nas nie grozi. Ryzyko zostaw nam.

2. Co się stanie jeśli po upływie czasu gry nie uda mi się znaleźć wyjścia?

Zostaniesz w tym pokoju już na zawsze…

Nie, nie przejmuj się, AŻ tak źle nie będzie. Jeśli nie uda ci się znaleźć wyjścia, po upływie 60 minut drzwi otworzymy ci osobiście. Choć wierzymy, że sam znajdziesz drogę, nie będzie to potrzebne i razem będziemy mogli cieszyć się z twojego sukcesu!

3. Jak się ubrać do gry?

Krawaty nie obowiązują. Garnitury również nie. Najlepiej ubrać się w coś wygodnego, niekrępującego ruchów.

4. Czy gra wymaga dużej sprawności fizycznej?

Nie spodziewaj się relaksacyjnego SPA, ale bez obaw. Nie będziesz musiał biegać, wspinać się, choć czołgać – być może – tak. Czeka cię przede wszystkim gimnastyka umysłu.

5. Czy można liczyć na jakieś podpowiedzi w trakcie gry?

Liczyć zawsze można….

Jeśli będziesz ich potrzebował – otrzymasz je.

6. Co jeśli będę chciał wcześniej przerwać grę?

Naprawdę? Będziesz chciał przerwać wcześniej? Ok., masz taką możliwość. W pokoju będzie tzw. „przycisk awaryjny”, którego uruchomienie spowoduje natychmiastowe otwarcie drzwi i zakończenie gry.

7. Czy jeżeli się spóźnię, będę mógł zacząć grę?

Zalecamy, aby się nie spóźniać. W końcu ważą się losy Krakowa, a nawet i świata! Jeżeli jednak się spóźnisz, możesz zacząć grę. Będzie ona jednak odpowiednio skrócona. Musimy trzymać się terminów.

8. Czy mogę zjawić się przed terminem rozpoczęcia gry?

Nawet – powinieneś! Jeżeli przybędziesz 15 minut przed czasem, będziemy mogli spokojnie objaśnić ci zasady gry. Im więcej wiesz o środowisku do którego wkroczysz, tym lepiej.

9. W ile osób można uczestniczyć w grze?

Obawiamy się, że nie możesz iść dalej sam. Samemu świata nie uratujesz. Grę „Uzurpator” mogą rozpocząć dwie, trzy, albo cztery osoby, natomiast grę „Szpieg” – od dwóch do pięciu. W końcu co kilka głów, to nie jedna…

10. Mam wielu przyjaciół. Czy jest możliwość jednoczesnej rezerwacji obu pokojów?

Naturalnie, że jest taka opcja. Jeżeli w danym terminie oba pokoje są dostępne, możecie wejść do nich jednocześnie. Niech zwyciężą lepsi.

Rezerwacja

Wybierz pokój, który cię interesuje i zarezerwuj dogodny dla siebie termin. Pamiętaj, że płacąc za grę wcześniej przelewem kosztować cię będzie mniej - 95 PLN. Jeśli pomyślnie zarezerwujesz termin otrzymasz od nas natychmiast potwierdzającego maila na podany przez siebie adres. Jeśli nie znajdziesz go w ciągu kilku minut w swojej skrzynce - zajrzyj też do folderu „spam”.

Jeśli wolisz zagrać w innych godzinach niż te podane w naszym kalendarzu - prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. W miare możliwości postaramy się dostosować.

CENA: 99 PLN

Szpieg. Ucieczka z PRL-u.

  • MINIMALNA ILOŚĆ GRACZY: 2 OSOBY
  • MAKSYMALNA ILOŚĆ GRACZY: 6 OSÓB
  • CZAS GRY: 65 MINUT
  • Zarezerwuj termin

CENA: 99 PLN

Uzurpator. Krakowska gra.

  • MINIMALNA ILOŚĆ GRACZY: 2 OSOBY
  • MAKSYMALNA ILOŚĆ GRACZY: 4 OSOBY
  • CZAS GRY: 60 MINUT
  • Zarezerwuj termin

CENA: od 79 PLN

Szpieg 2: Gdzie jest porucznik?

  • MINIMALNA ILOŚĆ GRACZY: 2 OSOBY
  • MAKSYMALNA ILOŚĆ GRACZY: 6 OSÓB
  • CZAS GRY: od 20 do 80 MINUT
  • CENA: Finalnie zależna od ilości grających osób.
  • 2 osoby - 79 PLN
  • 3-4 osoby - 99 PLN
  • 5 osób - 109 PLN
  • 6 osób - 119 PLN
  • Zarezerwuj termin

Prezent

Urodziny? Imieniny? Rocznica? Mikołaj? Pierwszy dzień lata? 14 lipca? 28 sierpnia? 6 września? A może jeszcze całkiem inna ważna okazja?
Chcesz komuś sprawić przyjemność a nie chcesz kupować kolejnego krawata, szalika, swetra, czy bluzki? Doskonale trafiłeś! Tu mamy dla Ciebie pomysł na Jedyny taki…Oryginalny… Niesamowity… Fantastyczny… P R E Z E N T  – dowolnie wybraną grę w pokojach „60/2/3”.

Wystarczy tylko do nas napisać 60.two.3@gmail.com i zamówić specjalny imienny kupon, który potem będzie można wręczyć wybranej osobie.

A może zastanawiasz się gdzie i jak świętować kolejne urodziny, czy imieniny? Może chcesz emocjonująco rozpocząć wieczór panieński, kawalerski, czy inną imprezę? Może chcesz by tym razem zdobycie prezentu wymagało nieco więcej wysiłku niż zwykłe odwinięcie go z papieru? Godzinna wizyta w średniowieczu, albo w  PRL`u doskonale nakręci emocje i będzie znakomitym początkiem niezapomnianego wieczoru. Gwarantujemy specjalne niespodzianki!
Napisz 60.two.3@gmail.com, umów termin i baw się.

735-431-480

60/2/3 ULICA DIETLA 93 - PAWILON W PODWÓRZU

60.two.3@gmail.com

JAK DOJECHAĆ?

Pieszo: 10 minut spacerem od Rynku Głównego ulicą Starowiślną w stronę Kazimierza

Tramwajem: nr 1, 3, 12, 19, 22, 24, 52 – przystanek STAROWIŚLNA

Autobusem: nr 184 przystanek STAROWIŚLNA